close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מד"א- חוזרים ללימודים בבטחה

מערכת שורשכח אב, תשעו01/09/2016

במד״א נערכים לשנה בטוחה ופונים להורים, לתלמידים ולציבור הנהגים לרענן את הנחיות הבטיחות בסביבת בתי הספר וגני הילדים

תגיות:

עם החזרה לספסל הלימודים, מחדדים במד"א את הנחיות הבטיחות לתלמידים, להורים ולאנשי מערכת החינוך:

-         נהגי הסעות והורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר ולגנים מתבקשים לוודא כי הילדים חגורים וישובים בכיסאות בטיחות המתאימים לגילם וכי חלונות ודלתות הרכב נעולים עם מנגנון בטיחות לילדים במהלך הנסיעה ובתום הנסיעה לסרוק את הרכב ולוודא כי אף ילד לא נרדם ונשכח ברכב.

-         הורים מתבקשים לצייד את הילדים במזון ובשתייה מספיקים למהלך ימי הלימודים בכלל ובפרט בתקופה הקרובה, בה הקיץ עודו בעיצומו.

-         נהגים ברחבי הארץ מתבקשים לנהוג בזהירות יתרה ולשים לב לילדים בקרבת הכבישים. שימו לב כי ילדים רבים אינם רואים את רכבכם מתקרב וכי גובהם הנמוך אינו מאפשר להם ראות טובה מספיק. בנוסף, שימו לב שלא לעקוף אוטובוסים והסעות תלמידים העוצרים לצד הכביש ומורידים ילדים.

-         הורים- תרגלו עם ילדיכם את הדרך הבטוחה לבית הספר וממנו, וכן וודאו כי הוא יודע לחצות כבישים ומקומות הומי אדם בעצמו. זכרו, ילד עד גיל תשע זקוק לליווי מבוגר בדרכו לבית הספר וממנו.

-         במד"א מבקשים מהורים המסיעים את ילדיהם לבתי הספר, להוריד את הילדים בתחנות המתאימות לכך ולוודא כי הם חוצים את הכבישים בבטחה ובמעברי החציה בלבד. 

-         סורקים ומצילים – במד"א מזכירים לציבור הרחב לגלות ערנות גבוהה ומבקשים מהציבור לשים לב לרכבים חונים במטרה לאתר פעוטות שחלילה נשכחו ברכב - ובמקרה הצורך לסייע להציל את חייהם

-         נתקלתם בתאונה? חייגו מידית למוקד מד"א בקו החירום 101 והישמעו להנחיות הפאראמדיקים והחובשים במוקד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה